Velkommen betalings- og bookningsside

Denne side gælder for al træning i DSR

Brug af indendørsfaciliteter - herunder omklædningsrum og bad
Vi må igen bruge alle vores indendørsfaciliteter. Der kan trænes ergometer, vægte og gymnastik mv. i salen. Vi må igen ligeledes bruge vores omklædningsrum og badefaciliteter.

Dog skal følgende krav være opfyldt.

Du skal have et gyldigt coronapas på dig. Det skal kunne fremvises, hvis du bliver bedt om dette.
Trænerne for indendørsaktiviteter vil kontrollere, at du og de øvrige deltagere har et gyldigt coronapas.

Det gælder for både indendørstræning, udendørstræning og i omklædningsrum, at der helst skal holdes 2 meters afstand, dog altid mindst 1 meters afstand, målt fra næse til næse.

Der må igen være samlet op til 25 personer indendørs, dette er inkl. Trænere mv. Det betyder, at der kan være op til 25 personer i salen til gymnastik/Yoga, der kan træne 25 personer i ergometerrummet og op til 15 personer i vægttræningsområdet indendørs. Under nedlukningen er ergometerrummet og vægttræningsrummet blevet adskilt med plexiglas, så de tæller nu som hvert sit område.

Bestyrelsen har tillid til, at du og evt. gæster, som du tager med forbi klubben, altid har et gyldigt coronapas på dig, hvis du benytter indendørsfaciliteter. Der vil blive foretaget stikprøvekontrol mindst en gang om dagen. Kan du ikke fremvise et gyldigt coronapas, vil det medføre en omgående bortvisning fra klubben i en uge.

Alle der vil træne i DSR skal være medlem af KS, og betale et ekstra kontingent på 600 kr. per år

Her på siden kan/skal du:

• Tilmelde dig træning i DSR
  • Betale kontingent (600,00 kr.) som gælder for al træning i DSR i perioden 1.oktober til 1 oktober.
  • Tilmelde dig holdtræning til i DSR
  • Booke tid til Thoraxtræning

NÅR DU HAR BETALT DIT DSR KONTINGENT KAN DU TILMELDE DIG TIL HOLD OG THORAX.

Info om nøglebrik og booking af Thoraxmaskinerne finder du under fanen INFO i toppen